Kartonfestival in Sappemeer groot succes

Kartonfesival in Sappemeer

De voor het eerst georganiseerde Kartonfestival in Sappemeer bleek een groot succes te zijn. Volgens de organisatie zijn er meer dan vijfduizend mensen naar het evenement gekomen.

De openingsacts dreigde even in het water te vallen door een stortbui. Maar na enkele minuten klaarde het op.

Op het festivalterrein waren diverse podia's en ruimtes ingericht voor amateur artiesten en mensen die zich op een andere wijze cultureel of kunstzinnig wilden uiten zoals schilders of schrijvers.

Ook de basisscholen De Mare, 't Heidemeer, St. Antoniusschool en de Theo Thijssenschool uit Sappemeer deden mee aan het Kartonfestival.
De groepen 1 tot en met 8 zijn de afgelopen weken bezig geweest met de cultuurgeschiedenis, belicht vanuit verschillende basisschoolvakken. De thema's waar mee werd gewerkt waren: identiteit en karton (erfgoed).

Op een klein ongelukje na liep het eerste Kartonfestival op rolletjes.

Hieronder vindt u wat foto's van het kartonfestival.

Kartonfestival 2010 in Sappemeer  Kartonfestival 2010 in Sappemeer  Kartonfestival 2010 in Sappemeer